Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

04 October 2008

Coretan Aidilfitri

Tahun ni, 2008, kali pertama aku berhari raya sebagai seorang ham... hehe... alhamdulillah, sempat juga aku berhari raya kerumah 6 orang rakan ham... kalau diikutkan hati, mmg aku nak pergi ke semua rumah rakan ham yang aku kenal... tapi apakan daya... masa tak mengizinkan...

2 Syawal - Aku dan 9W2ALI berkunjung ke rumah 9W2HKS & 9W2RCN... sewaktu hendak balik dari rumah 9W2RCN, terserempak dengan 9W2WAJ yang baru tiba... berkunjung pula ke rumah 9W2DTS pada sebelah petangnya... dirumah 9W2DTS, berjumpa dengan 9W2RTP & 9W2SPC..

3 Syawal - Pagi, berkunjung ke rumah rakan saltmine yang juga rakan ham, 9W2SHQ... Lepas tu, berkunjung ke rumah 9W2MBC bersama-sama dengan 9W2ALI, 9W2WAJ & 9W2DYD... Petangnya ke rumah 9W2DYD & 9W2AZX... Malam, 9W2KEY bertandang ke rumah aku... satu-satunya rakan ham yang ke rumah aku... hehehe...

cherio...
73

No comments: